korreh

Alla inlägg under oktober 2012

Av korreh - 5 oktober 2012 12:14

Fredag känns grymt bra!! Dröjer inte länge fören jag ska dra till Åhlens, hoppas det kommer gå bra!! Precis ätit mat och nu kollar jag när Frida leker med en coca cola mugg!!!

Av korreh - 4 oktober 2012 16:13

Sitter på bussen hem från skolan nu och lyssnar på musik! När jag kommer hem blir det duscha, skrubba kroppen, sola solarium sen efter det chilla! Imorgon bitti blir det dusch, smink, frukost och skolan för sen ska jag ju till Åhlens på möte om att jag kanske ska få prao plats där. Hoppas!!


Bilden är knäppt hemma hos Krull & Mikkan för länge sedan!

Av korreh - 4 oktober 2012 12:13

Hej bloggen! Torsdag idag i morgon fredag, längtar!! Blir prao besök på Åhlens imorgon, ska bli riktigt kul. Idag är det även kanelbullensdag dock gillar jag inte kanelbullar så ska tjocka i mig vaniljbullar när jag kommer hem. Gjort lite tryck på disktrasor idag blev helt okej bra!

Av korreh - 3 oktober 2012 19:28

Myys kväll nu med min älskade
vän Hanna! Blir kolla tv, äta gott och massa ljus! Så himla mysigt! <3

Av korreh - 3 oktober 2012 18:23

precis ätit mat det blev kykling, nudlar och soja. Sjukt gott! Nu dricker jag kaffe och läser Sofis mode. Varit i skolan idag blev tyvärr för trött för att hälsa på min vän på sjukhuset men blir plugga istället. Ska nog dit i morgon istället om jag har någon ork då, har lång dag och gympa plus behöver städa rummet... Bara jag eller är hösten hemsk? Det ända roliga är nytt mode så man kan shoppa en massa massa vilket jag älskar! Men idag i Sofis mode var det en tjej som berättade om varför hon älskade hösten vilket jag inte kunde förstå fören jag läste, tänkte berätta lite så kanske ni också får härlig höst känsla... Ljudet av att cykla genom lövhögar, masssa koftor, uteserveringar med värmelampor och fleecefiltar, tända ljus, film maraton regniga söndagar, färgerna på träden, ligga under ett varmt och skönt duntäcke och det jag gillar mest så klart varm oboy!

Känns mycket bättre nu med höst efter jag läst och kommit på själv massa bra saker med hösten! Men såklart älskar jag sommaren mest...

Bild jag tog i dag här hemma!

Av korreh - 3 oktober 2012 07:33

Igår var jag i skolan sen drog jag till sjukhuset för att hälsa på en vän som ligger där, hoppas att hon blir bra snart! Nu sitter jag på bussen till skolan igen... tänk så fort tiden går helt sjukt redan onsdag! Ska nog till sjukhuset idag igen och hälsa på om jag hinner. Snart är det fredag och då ska jag till Åhlens på praou besök. Hoppas det går bra i alla fall!!! (:

Bilder på årets och några av dom andra årens äppel tavlor... Med massa bilder där ja knäppt foto på foton är förra årens!

Av korreh - 1 oktober 2012 17:37

Tyvärr inte gjort något inlägg idag... sorry för det men jag har spelat Quizkampen och varit i skolan haha inte orkat blogga då. Idag i skolan gjorde vi mat, kollde på lyxfällan och typ inget mera. Ska snart värma lite bullar, dricka kaffe och läsa sofis mode! Imorse i skolan brättade min lärare Gunnel om sin helg i Kivik som ligger i Skåne. Hon var på någon marknad av något slag där och då fanns det en tavla som är gjord av 35 tusen äpplen i olika färger som sitter i mellan 70 tusen spikar. Ska visa er årets bild på den sen och har även kort på några av dom andra årens äppel tavlor!

Jag tycker att tavlorna är sjukt coola och för 20 personer tog det en vecka att göra tavlan tror jag det var.. 

Föresten har ni hört om en av dom senaste trenderna på marknaden som är fuktspruta? Den föryngrar huden genom att återfukta huden från insidan. Petra från Metros skönhetsexperter prövade denna behandling och hon tyckte att det kändes ibland specielt sprutorna nära hårfästet i panna, men annars var det som vanliga nålstick. Men hon fick ganska synliga blåmärken under en behandlig det var den ända bibieffekten. Men innan behandligen får man såklart bedövningssalva men behandligen kostar runt 8 tusen kr.


haha gammal bild på mig men men nu blir det kaffe & bullar!!! (:     

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards