korreh

Alla inlägg under oktober 2012

Av korreh - 21 oktober 2012 15:19

Första prao dagen i morgon. Hoppas det kommer gå bra... Men det tror jag nog det kommer göra.   

Älskar färgen jag har när jag bleker, även om det ser mörkt ut när jag ska ta bort färgen så blir jag inte gul eller någonting sådant. Hoppas det blir bra så man ser okej ut i håret tills i morgon. Men ska ta bort färgen nu hörs senare eller i morgon. PUSS!


 

Denna har jag när jag färgar håret!!   

Av korreh - 21 oktober 2012 11:25

Idag blir det nog lungt tror jag... Började morgonen med att kolla på Dumma mej. Haha så rolig film, älskar små tjejerna.
ena tjejen- ja tycker att han är snäll
andra- men läskig
ena tjejen- som tomten.

haha så söta!! Men men till filmen blev det mammas mackor, ägg och smultron dryck!!


Jag hade det kul igår föresten min killkompis kompis spelade och sjög han var jätte duktig. Men jag blev trött fort så drog hem ganska tidigt men kul var det i alla fall! Mormor tror jag det var som gjorde sina fina tårtor som alltid. Sen blev det tacos och massa mera! <3

Ful bild på mig men men vem bryr sig? ;)

Av korreh - 20 oktober 2012 18:26

Blev överasknings fest för moster Monika ikväll nu här!! Sminkade och fixade Elsa till detta och hon blev jätte nöjd plus att jag hittade hennes fina (klänning) till kvällen. Monika blev jätte glad och nu blir det tacos, massa folk mm... Nu är det fest!! <3

Av korreh - 20 oktober 2012 16:07

Så jävla skönt med helg!!! Igår blev det Västerås som sagt, sjukt kul!! Nu är jag hemma i våla och fixar mig för kvällen, lördag ju!! (:

Kläderna för kvällen blir dom på bilden. Dålig bild vet.. Men sen massa smink, smycken, klackskor och min svarta kappa på det där <3

Av korreh - 19 oktober 2012 23:40

Hemma hos Therese nu och prövar hennes ansiks mask, den är blå men ja hoppas den är bra för jag gillar färgen som fan! (: Var ju på bio idag det blev Bitchkram- sjukt bra!! Handlade även idag så nu har ja lite nytt smink och nytt skal till mobilen!!

Nu blir det nog sova gissar ja på men vi höres och synes och vi synes och vi höres! <3

Av korreh - 19 oktober 2012 17:51

Precis ätit kina mat, fett gott!! Snart blir det shopping sen bio!

Föresten älskar Thereses Lv väska!! <3

Av korreh - 19 oktober 2012 14:59

Sitter på bussen på väg till Västerås tillsammans med min kusin Elsa. Vi ska hem till Therese och ha tjej kväll, kommer bli super kul plus får åka dubbel däckare haha!! Det blir shoppa, bio och massa mera. Känns som en bra början på helgen!! (:


Ååh vill tatuera mig snart!! <3

Av korreh - 18 oktober 2012 18:03

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards