korreh

Alla inlägg under mars 2013

Av korreh - 13 mars 2013 20:57

Varit på lärar mötet idag tillsammans med Millan och det gick nog helt okej bra tror jag. Haha alltid den jobbiga undringen om vad lärarna säger när man gått där i från och dom stänger dörren. Känner mig duktig=vuxen poäng till mig! Efter skolan åkte jag direkt med bussen till Tärnsjö. Eller direkt och direkt fick stanna typ hela tiden eller köra 30 för bussen kronglade... Men till sist kom jag fram till Tärnsjö. Där fikade jag soppa/macka/saft med Mikkan och fixade hennes hår. Tvättade hennes hår med mina produkter så nu tjatar hon väl på sin mamma att hon vill ha dom produkterna jag har, hahaha! Men hon blev nöjd och håret såg super fint ut! Jag älskar lockarna hon har/fick i håret efter jag tvättat det.

Nu ligger jag hemma i sängen i alla fall, skönt. Pappa hämtade mig så jag slapp ta bussen, snällt.

Imorgon står det gympa i skolan plus träna själv på min lista över träningar.


Ps: Gjorde tryck i skolan idag!

Av korreh - 13 mars 2013 08:53

Morgonen börjar ju bra.... först sitta på en fett kall buss och typ dö!! Men sen blev det faktiskt bra på riktigt, frukost i skolan! Fett gott med extra frukost och kaffe!! Får även börja 9 istället för halv! Nu blir det snart lektion, hörs!

Några bilder på frukosten och mitt vackra Våla! <3

// Josefin

Av korreh - 12 mars 2013 20:00

Ibland säger mitt huvud stopp... Man orkar inte göra för mkt, man orkar inte med jobbiga människor, tjat överallt och snart kommer jag explodera av ilska. En liten sak nu och jag kommer explodera! Jag har redan paserat min egen gräns på vad jag orkar med men ändå ska man låsas som ingenting och försöka kämpa på och man blir bara mera och mera arg! Just nu klarar jag inte av att se någon jag blir arg på, orkar inte göra vissa saker just nu ett tag framåt men ändå måste jag göra det.. Jag ser verkligen inte fram imot skolan i morgon... Dom ändå rätta orden i mitt huvud just nu är gå inte dit!!!!! Fast ändå måste jag göra det... Fuck mitt liv!


önskar att jag kunde blunda för att slippa se dig, hålla för öronen för att slippa höra dig och jag önskar att jag slapp det här som hänt! Folk bara ser ner snälla försök öppna ögonen och se mer än bara ner...

Av korreh - 12 mars 2013 16:19

Fett trött efter den här dagen... Först möte med en från elevkåren sen möte med rektorn sen börjat fixat för tal och massa saker eller vad man ska kalla det. Ska prata med lärarna på deras möte imorgon efter skolan om vad som händer och sådära. Kan ju lova att dem flesta lärarna inte trodde detta om mig, duktiga jag är! Nu ska jag hem sen till Hannis och gratta henne. Fick även fika i skolan idag och ska snart fika igen hos Hannis, grym dag!

// Josefin

Av korreh - 12 mars 2013 07:49

Sol!! Älskar seriöst solen! nu sitter jag på bussen påväg till skolan... Möten idag, skönt! Först med elevkåren sen rektorn. Senare idag ska jag hem till storebror min för hans flickvän fyller år, Grattis Hannis! Nu ska jah snart kliva av så tills dess blir det musik!

// Josefin

Av korreh - 11 mars 2013 20:13

Hemma nu! Precis duschat, ska tvätta nu sen ta en macka. Förutom detta så har jag varit på stan idag med Bea och Sussanna. Skulle shoppa men det ända jag hittade var kläder till Bea som hon köpte, sjukt fina! Sen födelsedags present till Hannis min storebrors flickvän. Tog även en fika på stan innan vi åkte hem! Varit en super mysig dag idag plus fått ett jätte fint halsband av Bea i födelsedags present, Tack Bea! <3<3

Ända jag hittade föresten var ett par solbrillor som jag faktiskt funderar på att köpa! :)

Av korreh - 10 mars 2013 18:58

Idag har jag varit och hälsa på hos Ida, Matte och Miranda. Vi lekte, fikade och kollade på tv. Riktig mys dag. Vi var även ut och gick så vi gick hem till mig. Sen direkt när jag kom hem så gjorde jag mat och matlåda. Efter jag åt så har ja legat framför tv hela tiden. Orkade inte göra något mera idag.

// Josefin

Av korreh - 10 mars 2013 08:47

Hoppas alla bilder laddas upp nu!! Här nere ser ni bilder på vad jag fick i födelsedags present! Det blev pengar, smink, mera smink, penturkudde, After Eight, bok, Ge igen handboken i självförsvar mot översittare i sällskapslivet, trisslotter, jätte fina koppar, ett gulligt foto på mig och Nellie och sen Victoria's Secret produkter som luktar sjukt jävla gott!! :)

Ska spara lite till snart så jag kan åka på allt ja vill! Top model sverige event VIP, mode mässa, Närcon, pace and love, reggae festivalen, sen kommer nog flera saker jag vill på! <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards