korreh

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av korreh - 6 januari 2013 19:08

Gjorde nyss ansiktsskrubb och ansiktsmask på mamma, hon behövde verkligen det!! Jag älskar ju min mamma ibland jag också så jag var snäll nog att göra det på henne så hon slapp. Mamma tycker att det är drygt att göra sådana saker men jag tycker det är viktigt att man tar hand om sin hy och är rädd om sig själv plus att det är kul!! Jag tycker att det är super viktigt att ta handom sig själv för då blir man både snygg på utsidan och insidan. Alla människor borde nog pyssla om sig själva ibland eller låta någon annan pyssla om en så man känner sig lite vackrare, piggare och man blir mycket mycket gladare! Träning, massage och skrubb/ansiktsmask och sådant där är nog väldigt viktigt om man vill känna sig vacker, pigg och glad tror jag.  Jag själv är jätte dålig på att träna men ska upp till sporthallen på onsdag på mitt första nya tränings pass tänkte jag. Nu ska jag försöka bli en bättre människa på alla sätt och vis. 



Men nu funderar jag på att göra hemmagjord oboy eller kaffe och fixa naglarna plus läsa Sofis mode.  Ibland är det så jävla skönt med en hemma kväll och bara ta det lungt, tycker jag speciellt på söndagar. Söndagar suger...  Men i morgon är det måndag så då ska jag passa Dexter och åka skidor med min kusin Elsa.  


Måste även ändra bloggen snart så den kan bli fin på nytt!        


        



Av korreh - 6 januari 2013 15:56

Hej bloggen!
Var på fest hemma hos min storebror igår det var ganska kul och det var mycket folk i huset. Men idag har grannen Anton bjudit på pizza så har ätit pizza och kollat på tv hela dagen. Skulle träffat Krull idag men hon var typ sjuk så blev inte av. Just nu ligger jag i sängen och kollar på tv. Blir en lung dag idag för i morgon kanske det blir åka skidor med kusin Elsa. (:

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards