korreh

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av korreh - 22 januari 2013 18:36

Fett lack just nu så pallar inte skriva så mkt just nu men men... Nu ska jag läsa nyaste solo och ligga i sängen.. Ska försöka lägga upp alla bilder på det jag köpte nu men vi får väl se hur det kommer gå. Ibland vägrar bilderna att laddas upp. Men jag lägger inte upp bild på det nya linnet för det är bara ett vanligt svart gina linne. Men tröjan som är grön på bilden är typ militär-grön igentligen fast det inte ser ut så.

Linne- Ginatricot
Tröja- Ginatricot
Halsbanden- Ur & Pen
Halsbanden- ena guld andra silver!

Ps: Den där gröna färgen plus sådana tröjor kommer vara super mode nu!! ;)

Av korreh - 22 januari 2013 17:19

Ännu en dag på Åhlens som har varit skit bra. Jag har haft mycket att göra plus en prao elev som frågade mig hela tiden vad hon skulle göra fast det kändes bara kul. Idag har jag fått städat, larmat, hängt upp kläder, ställt upp skor, fixat med skyltdockor plus en massa massa mera. Efter Åhlens så mötte jag upp mormor och mamma och tog en fika sen så shoppade vi lite. Jag fick ett halsband av mormor, ett halsband och linne av mamma sen så betalade jag en tröja sjäv. Lägger upp bild på sakerna/kläderna när jag kommer hem för just nu sitter jag i bilen.

Nya saker = love it!

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards