korreh

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av korreh - 19 januari 2013 20:24

Hej bloggen! Kom precis hem från kusin Kjelle! Han eller ja hans mamma bjöd på tacos plus fika, gott! Innan jag åkte hem hängde jag med Hanna till affären så jag köpte blekning till mitt hår och tidnigen ELLE! Så nu håller jag på att inviger mitt nya fotbad och ska läsa tidningen. Mysig lördag kväll detta kommer bli! Och i morgon blir det att bleka håret som att jag ska på prao på måndag, yes Åhlens igen! (:

Av korreh - 19 januari 2013 20:24

Hej bloggen! Kom precis hem från kusin Kjelle! Han eller ja hans mamma bjöd på tacos plus fika, gott! Innan jag åkte hem hängde jag med Hanna till affären så jag köpte blekning till mitt hår och tidnigen ELLE! Så nu håller jag på att inviger mitt nya fotbad och ska läsa tidningen. Mysig lördag kväll detta kommer bli! Och i morgon blir det att bleka håret som att jag ska på prao på måndag, yes Åhlens igen! (:

Av korreh - 19 januari 2013 16:46

Hemma nu efter att varit i Uppsala med Hanna, Nenne och Jompa! Köpte en tröja på Ginatricot, fotbad, en lampa, ögonbryns penna och en rakhyvel till mig. Till Elias i julklapp köpte jag en polisbil som man kan styra och en pistol sak? Jag, Elias och Mariell ska nämligen fira mini jul snart så lärde köpa något åt Elias för Mariell har redan fått sitt. (:

Snart ska jag iväg till Kjelle min kusin som fyllde år igår och gratta honom!

Av korreh - 19 januari 2013 10:30

Godmorgon bloggen!
Har precis ätit frukost, pappa stekte ägg åt mig. Så jävla gott! Ägg, mammas mackor och kaffe. Denna morgon har jag kollat på Nyhetsmorgon hela morgonen. Dom visade lite tränings tips och det nyaste tränden inom mode träning. Förut skulle man vara smal men nu är det muskler som gäller. Det tycker ja är bra! Jag tycker det är fult med mycket muskler på tjejer men man ser ju friskare och piggare ut med muskler en bara smal. Stark är det nya smal, love it! Ska be mamma köpa gymkort till mig så att jag kan börja träna snart. Träna är inte min starka sida men så mycket godis och onyttig mat som jag äter så måste man ju börja träna och kanske försöka äta lite nyttigare. Inte för att bli smal eller få muskler men för att bli piggare och må bättre. Smalare med mera muskler är ju bara ett plus tycker jag.

Nu blir det att fortsätta kolla på Nyhetsmorgon och Magnus Uggla! Han är ju grymt bra om ni frågar mig! ;)

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards