korreh

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av korreh - 24 januari 2013 19:57

Duktiga jag har precis målat naglarna. Blev en fin rosa färg från märket ORLY!! Efter det har torkat så ska jag läsa Solo, kolla på tv och sen smörja in händerna med olja.

Ta olja (exempel olivolja) sen handskar på det, sådana man har när man fägar håret exempel. Sov med det på sen smörj in händerna med handkräm och ge händerna massage för det är bra att masera händerna plus att dom blir mjuka och fina! Funkar med samma sak på fötterna om man har förhårdningar.

Mina händer är super torra nu när jag praoar på Åhlens kan jag ju bara säga!

Av korreh - 24 januari 2013 19:56

Duktiga jag har precis målat naglarna. Blev en fin rosa färg från märket ORLY!! Efter det har torkat så ska jag läsa Solo, kolla på tv och sen smörja in händerna med olja.

Ta olja (exempel olivolja) sen handskar på det, sådana man har när man fägar håret exempel. Sov med det på sen smörj in händerna med handkräm och ge händerna massage för det är bra att masera händerna plus att dom blir mjuka och fina! Funkar med samma sak på fötterna om man har förhårdningar.

Mina händer är super torra nu när jag praoar på Åhlens kan jag ju bara säga!

Av korreh - 24 januari 2013 17:47

Fan så lack man blir när någon försöker sätta sig på ens väska!! Om man ska sitta brövid någon så be den ta bort väskan istället. Hur svårt kan det vara?

ajaa från det där till mig nu! Skulle igentligen gjort ansiktsmask idag men jag orkar verkligen inte... Måla naglarna skulle jag också behöva men orkar inte... Jag är nog världens lataste människa just nu... Men nu kom pappa hem med fika så nu blir det kaffe plus något gått!!

Fika+sofis mode= glad Josefin! (:

Bild på mina coola strumpor!!

Av korreh - 24 januari 2013 12:07

Hej bloggen! Just nu har jag lunch men ska snart börja jobba igen. Idag har jag hängt upp kläder, larmat och lärt mig hur jag ska tänka när det gäller kläder. Känns grymt kul fast jag är helt slut idag. Tycker ändå jag lärt mig mycket mera som är roligt denna gång så är grymt nöjd! En tjej som nyss kom till jobbet hade med sig tränings väska för hon skulle träna efter jobbet. Fett tränings sugen jag blev! Dags att skaffa gymkort snart kanske. Jag har fett dålig kondis men det får man väl öva upp. Om ni har tränings tips så skriv här eller smsa eller skriv på fb om det och även om ni har förslag på nyttig och god mat också! Så jävla svårt att äta nyttigt tycker jag!! Måste nog bli bättre på det... Ajaa nu ska jag chilla lite innan jag börjar jobba så vi hörs sen! (;

Av korreh - 24 januari 2013 07:36

Godmorgon bloggen! Vaknade med värdens jävla rynkor under ögonen idag. Fyfan höjden av trött, typ? Jag la mig tidigt och allt men inte fan hjälper det eller... Nu sitter jag i alla fall på bussen på väg till Uppsala. Fett kallt idag 18 minus typ... Så jag tog mjukisar över mina tajts så jag inte ska frysa sönder. Men nu ska jag lyssna på musik så hörs vi senare. Puss<3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards