korreh

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av korreh - 8 januari 2013 17:13

Vad jag vill ha i vår!!!


I vår vill jag ha randigt helst på en kavaj, collegetröjor som är vårens vill ha plagg och färgerna gult,blått och vitt.

Rutigt är även snyggt och sen vill jag även ha en leopard mini väska till festerna. Jackor då blir det min vanliga skinnjacka som passar till allt och även en ny kappa ska jag köpa till våren.   

Det är mycket jag vill ha till våren, tankarna bara flyger om kring!

Vi får se hur mycket jag köper men när jag tänker på allt så längtar jag till våren!   


  

 

Av korreh - 8 januari 2013 15:35

Precis kommit hem från Miranda och Ida. Vi har lekt en massa och fikat, det har varit super mysigt. Nu väntar jag på att mamma ska göra mat åt mig men medans det så ska jag läsa nyaste Sofis mode som jag fick hem idag. Sofis mode är min favorit tidning, den och Solo är dom bästa tidningarna som finns enligt mig. (:

Av korreh - 8 januari 2013 11:05

Godmorgon!
Just nu äter jag frukost det blev Kias mackor med skinka och gurka på, mums sen såklart hemmagjord oboy!!
Efter frukosten ska jag fixa mig lite och sen gå och hälsa på Miranda och Ida. Är ju fint väder idag så tänkte faktiskt passa på att gå dit för en gång skull.
Så idag blir det massa massa lek och mys med Miranda! (:

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards