korreh

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av korreh - 12 januari 2013 20:24

Myser hemma hos Noah,Niklas, Sandra och nyfödda Nellie. Välkommen till världen Nellie och välkommen hem för första gången i livet. Haft henne sovande i min famn nästan en timme så nu har jag vekligen fått pussat och fått kramat henne en massa. Hon har även fått badat idag också men det tyckte hon inte var så kul. Men en riktigt söt leksing har födds igår!

Nu blir det att fortsätta mysa plus godis/chips på det!
Märks verkligen att det är en stolt storebror och två stolta föräldrar här<3

Av korreh - 12 januari 2013 17:07

Så här fina är mina blommor idag <3
Tänk vilka underbara människor det finns som ger en blommor och choklad. Dom fick mig verkligen att känna att jag var duktig och jag blev så glad när jag fick chokladen och blommorna. Det bevisade vekligen att dom menar allt dom sagt/säger till mig, Tack <3

Av korreh - 12 januari 2013 17:04

Denna text på bilden är så jävla bra tycker jag för det är så det är. I alla fall tycker jag det. Alla är olika men ändå är vi så lika.

Av korreh - 12 januari 2013 12:48

Mamma gör vofflor, så gott det ska bli! Älskar vofflor! Medans mamma gör det kollar jag på tv och ligger i sängen. Ska läsa lite solo eller sofis mode snart också tänkte jag. Konstigt nog känner jag mig faktiskt inte trött fast jag vakande så tidigt. Föresten så kollade jag på mina vackra blommor i morse när jag kom upp och blommorna är så vackra! Nu blir det vofflor!!! Puss på er <3

Av korreh - 12 januari 2013 06:20

Varit vaken sen 04.00 kan inte sova!! Haha fett nervös över hur dom ska tycka på kommunen och även två lärare håller på med den där saken nu så ska bli kul att höra vad dom säger men fett nervös!! Haha jobbigt att det är helg och jag är så nervös så jag vill ha måndag nu och hoppas på att alla är klara med saken tills dess. Haha inte säkert och jag tror inte dom är klara med saken tills dess förutom min lärare Raimo. haha omg så jävla nervös jag är!! Men ska såklart bli skit kul att höra vad dom säger plus att jag har kommit på en fett grym ide också som jag vill berätta för alla lärare (eller aa Gunnel och Elisabeth) haha :)

Igår kväll var jag föresten och lekte med min älskade Miranda och igår fick även Miranda en kusin. Min kusin och hans tjej fick en dotter igår. Det blev en liten nellie! (stavning) så glad över att allt bra hände igår. Förutom att mitt gudbarn är sjuk så varit orolig över han men det kommer bli bra snart med han också. Saknar han otroligt. Måste träffa han och hans mor snart!! <3

Miranda på bilden! (tröjan fick hon av mig en svea) haha :) <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards