korreh

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av korreh - 9 januari 2013 22:34

Första Gympapasset avklarat! Känner mig grymt jävla duktig, Länge sen jag kämpade så här mycket. Jag fick träna kondition och mycket styrka. Imorgon har jag idrott i skolan så vi får väl se hur det kommer gå. Lite träningsvärk redan nu.. haha!
Känner mig grymt glad som klarade av detta. Snäll pappa som jag har också så sa han när jag kom hem
- jag trodde aldrig du skulle klara av det där. Haha stöttande pappa jag har, NOT!! Efter träningen så blev det basta och hårinpackning. Kände att jag var värld det efter denna tränings pass. Duktig som jag är så gick jag även till och från gympan. Ni som tycker att jag låter jävligt lat just nu så kan jag ju bara förklara att alla som känner mig är väldigt stolta över mig och dom är också väldigt paffa över detta. Träning är inte min starka sida. Jag brukar ju i vanliga fall få sjus av pappa till bussen och bli hämtad varie dag vid bussen så detta är nytt för mig. Men nu ska denna duktiga och glada tjej krypa ner i sängen och kolla lite på tv innan hon ska sova. Puss<3


(vet inte om båda bilderna kommer upp nu men ena bilden tog jag när jag gick hem till Miranda och Ida och den andra bilden är på mitt nya tränings linne som jag fick i julklapp)

Av korreh - 9 januari 2013 16:47

Nu är jag hemma efter första skoldagen. Gick skit bra i skolan idag faktiskt. Bättre en vad jag trodde att det skulle gå i alla fall haha. Ikväll är det även dags för mitt första gympa pass så nu ska ja få en vackrare kropp hade jag tänkt men får se hur det kommer att gå....

Imorgon runt klockan 10 tror jag det var så har jag även möte med rektorn, hoppas det kommer gå bra!!

Av korreh - 9 januari 2013 07:38

Godmorgon bloggen!!
Gissa vem som var duktig nog att gå till bussen i morse, jo jag! Känner mig grym som orkade gå. I vanliga fall så brukar pappa köra mig till bussen men idag gick jag hela vägen!! Sitter på bussen på väg till Uppsala till min första skoldag efter lovet. Nu är lovet slut och det känns grymt tråkigt men samtidigt så ska det bli kul att träffa vissa människor i skolan igen.

Nu ska jag lyssna på musik men jag bloggar mera sen! (:

(Bild på mig som jag tog i morse sen andra bilden tog jag också i morse)

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards