korreh

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av korreh - 29 januari 2013 19:44

Kollar på Södertälje- Djurgården med pappa. Nu ska jag göra fotbad samtidigt plus fixa naglarna lite finare eller aa bara fila dom haha!
Kommer ni ihåg det där för torra händer som jag gav tips på? Jag ska göra det idag fast för fötterna. Orkar inte fixa fötterna något idag så det får bara bli fotbad, ha det nagellacket jag har (rosa) och sen olja in fötterna på med plastpåsar på fötterna och strumpor. Haha skönt med massage från fotbad ju :D

Nu ska jag och pappa ha våran kväll kram på er alla!

Josefin

Av korreh - 29 januari 2013 18:50

Tänkte tipsa lite om några Aloe vera produkter som jag smörjer in ansiktet med som ni borde pröva om ni ofta blir röda i ansiktet eller sådär. Fast aa aloe vera är ju typ bra för allt!

Grön text- smörjer på den först! Bra när man har sår på kroppen eller har bränt sig men jag fick utslag av mina gamla p-piller förut så jag är lite små röd i ansiktet och det svider och då använder jag denna ibland.

Grå text- Denna använder jag också först. Jag har ibland den här och ibland den där gröna. MSM gel är detta och den går ner på djupet så den är också väldigt bra.

lilla blå- ACO från apoteket. Det är en ögongel som jag använder runt ögonen. Hunden runt ögonen är extra känslig så en ögongel bör alla använda!!!

Lila text- Smörjer på den sist. Den är en lotion som jag använder för ansiktet.

Aloe vera har nog som flesta tröttnat på som att alla pratade om det hela tiden förut. Men dom produkterna är faktiskt riktigt bra. I love aloe vera<3

Av korreh - 29 januari 2013 12:56

Gladare nu!! Pratade med min bästa Tuula i telefon på vägen till skolan haha hon hade hört att var varit sur i morse. (pappa) haha!

Idag får jag även för första gången prova på att vara på skönhet så det känns jätte jätte kul. Ska ut och fortsätta nu så hörs vi mera sen. Kram

Josefin!

Av korreh - 29 januari 2013 07:43

Sitter på bussen nu ARG som fan! Fick stressa jätte mycket idag, hatar att stressa!! Jag kastade i mig frukosten, plattade håret fett snabbt, hann inte spruta på mig parfym plus en massa mera.. Men ajaa jag sitter i alla fall på bussen och det får väl duga...

Kläder-
Jeans svarta- Ginatricot
Jeans skjorta (stavning) köpt vet ej
Vit stickad tröja- Lindex
Skor- svarta!

(plopp örhängen på det)

Nu blir det musik men gör nog ett inlägg senare. Kram

Josefin

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards