korreh

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av korreh - 13 januari 2013 17:44

Hej bloggen!! Grattat sötaste Miranda idag och haft det super mysigt där! Nu sitter jag hemma hos Laila och fikar lite. Imorgon är det måndag, längtar! Kul att höra vad lärarna säger. Haha försöka gången jag längtar till en måndag. Men nu blir det ha det trevligt med Laila. Puss <3

Av korreh - 13 januari 2013 08:44

Hejsan världen! Idag fyller Miranda 1år!! Jag kan inte förstå att den lilla sötnosen har blivit så (stor)!! Så idag blir det att gratta henne och äta en massa gott. Jag själv ligger fortfarande i sängen har inte orkat gått upp en. Ska nog kolla lite på tv i mitt rum med Dexter innan jag äter frukost och fixar mig för Mirandas kalas! Grattis till dig i alla fall min bästaste Miranda! Jag älskar dig <3


Första bilden har hon en tröja på sig som det står Svea på som hon har fått av mig!! :) <3333

Av korreh - 13 januari 2013 08:43

Hejsan världen! Idag fyller Miranda 1år!! Jag kan inte förstå att den lilla sötnosen har blivit så (stor)!! Så idag blir det att gratta henne och äta en massa gott. Jag själv ligger fortfarande i sängen har inte orkat gått upp en. Ska nog kolla lite på tv i mitt rum med Dexter innan jag äter frukost och fixar mig för Mirandas kalas! Grattis till dig i alla fall min bästaste Miranda! Jag älskar dig <3


Första bilden har hon en tröja på sig som det står Svea på som hon har fått av mig!! :) <3333

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards