korreh

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av korreh - 28 januari 2013 22:14

Precis kollat på Top model Sverige! Det var lika bra som jag hoppades på. Dom är duktiga tjejerna och dom blir super fina på bild, tycker jag.
Jonas där älskar jag han är så duktig på det han gör och killen som fotade tjejerna idag är GRYMT snygg! Jag blir alltid så glad när jag kommer på något som har med mode att göra. Shopping, mässor och en massa mera!

Haha OMG ni skulle ha sett hur jag låg i sängen och grät när jag skulle på Skönhet och mode mässan i Stockholm med Mariell. Hade först ingen som kunde köra... Trodde jag skulle dö innan Jompa min storebror körde oss. Alltså ni vet när man verkligen vill någonting riktigt jävla mycket då är det så jobbigt... Det är ju 18 års gräns på mässan så förra året var första året som jag skulle gå, hade biljetter, hade sett fram i mot det så grymt länge, var så glad sen ba nej kan inte åka trodde jag...
Ajaa tur jag hade som fick med mig Mariell och min bror som kunde köra. Jag älskade mässan den var sjukt bra! Ska lätt dit i år igen. Längtar redan sjukt mycket! <3

Av korreh - 28 januari 2013 19:49

Hej blogg människor! Var hos min älskade mormor direkt när jag kom till Våla. Var super kul att träffa henne. Jag träffar tyvärr inte min mormor så ofta men trevligt var det. Vi fika, pratade om mötet/möterna med tjänstemannen på kommunen i Uppsala och vi kollade på tv. Nu ligger jag i sängen har nyss duschat och kollar på tv medans jag väntar på att Top model Sverige ska börja! LÄNGTAR!!! Men jag funderar på om jag kanske ska göra hemmagjord oboy? Det är ju grymt gott!! Yepp så blir det nu ska jag göra varm oboy så hörs vi senare.

Kram på er!

Josefin

(Bild på mig och Foki från förra årets skönhet och mode mässan i stockholm)

Av korreh - 28 januari 2013 16:58

Idag på praoen har jag gjort grymt mycket! Mer än vad jag brukar hinna i vanliga fall. Fick även pröva lite kassa idag, kul som F*N! Sen kom även mitt gudbarn dit för att säga hej. Haha sötnosen hade tjatat på mig hela dagen men sen när han väl får träffa mig är han så trött så han knappt orkar hålla ögonen öppna. Men en liten puss och kram fick man i alla fall.

Nu sitter jag på bussen hem. När jag kommer hem så drar jag nog direkt hem till mormor som fyllde år igår för att säga grattis idag istället!

Nu blir det att prata med Niklas kusin som sitter här på bussen också. Kram!

Av korreh - 28 januari 2013 08:47

Godmorgon bloggen!

Igår kväll kollade jag på tv och gjorde ansiktsmask. Min ansiktsmask är så jävla bra, älskar den!! Men jag är dålig på att använda den så det måste jag bli bättre på.

Nu sitter ja på bussen på väg till Uppsala sen vidare till Åhlens! Går riktigt bra på Åhlens faktiskt tycker jag. Känner mig alltid så glad där. Man slipper i alla fall sitta still plus man kan lyssna på musik hela dagarna. Fast är ofta trött när jag är där för att det är alltid mycket att göra, fast då går ju tiden snabbt i alla fall så det är ju bra ändå.

Dagens-
Mörkblå tröja- Lager 157
Jeans- svarta Ginatricot
Skor- svarta
Naglar- rosa
Plattat uppsatt hår!

Av korreh - 28 januari 2013 08:46

Godmorgon bloggen!

Igår kväll kollade jag på tv och gjorde ansiktsmask. Min ansiktsmask är så jävla bra, älskar den!! Men jag är dålig på att använda den så det måste jag bli bättre på.

Nu sitter ja på bussen på väg till Uppsala sen vidare till Åhlens! Går riktigt bra på Åhlens faktiskt tycker jag. Känner mig alltid så glad där. Man slipper i alla fall sitta still plus man kan lyssna på musik hela dagarna. Fast är ofta trött när jag är där för att det är alltid mycket att göra, fast då går ju tiden snabbt i alla fall så det är ju bra ändå.

Dagens-
Mörkblå tröja- Lager 157
Jeans- svarta Ginatricot
Skor- svarta
Naglar- rosa
Plattat uppsatt hår!

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards