korreh

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av korreh - 23 januari 2013 19:32

Duschade direkt när jag kom hem idag, fyfan va jag fryser just nu plus att jag har gjort det hela dagen idag! Ligger i sängen nu med morgonrocken på och har precis läst sofis mode. Jag hittade en super fina randiga kläder som jag ville ha tills jag såg priset... Men där i mot funderar jag på om jag kanske ska köpa ett par militär mönstradejeans? Skulle ju vara skit snyggt med min nya militärgröna tröja, militär mönstrade jeans, skinnjacka och ett par svarta dr martens kängor ju!

Mode Just Nu!
Förutom militär färgat så är ju svart och vit randigt. vitt med vitt är också väldigt inne och även mixa mönstrat med mönstrat. Sen en färg som verkligen borde få synas mer just nu enligt mig är knalligt/starka färger eller neon!! Lite färg behövs nu tycker jag. grått, vitt eller pasteller kan man ju ha till dom knalliga/starka färgerna just nu också. Sen är ju även rutigt väldigt stort denna säsong för er som gillar det.

Nu blir det tv och kaffe innan jag ska sova. Men godnatt på er så höres vi i morgon! <3

Av korreh - 23 januari 2013 16:49

Sitter på bussen hem nu! Haft en super bra dag men jag är fett trött jämt när jag kommer hem... jag praoar inte lika länge som en riktig arbetsdag men det är bara bra för jag tror inte att jag skulle orka det för känner mig helt slut!
Nu blir det hem, duscha, kanske göra ansiktsmask, kanske fotbad, kanske fixa naglarna och sen tv! (:

Av korreh - 23 januari 2013 13:20

Lunch inlägg!! Precis ätit mamma hade fixat kött och vintersallad så gott! Idag fick vi även choklad stenar på jobbet, låter helt knaz vist? Men dom var faktiskt riktigt jävla goda så nu vill jag köpa sådana. Haha skulle ha min nyttiga dag idag men nej så blev det inte...

Men nu ska jag fortsätta jobba lite till. Idag slutar jag klockan fyra så Snart slutar jag. Tiden går sjukt fort. Men jag fryser som fan och det är kallare i affären så önska mig lycka till tack! Hade viljat suttit med en filt och varm choklad nu men nej...

Puss på er så höra vi sen! (:

PS: man blir så glad när man går på toa på jobbet och läser att man ser bra ut idag haha! <3

Av korreh - 23 januari 2013 08:43

Godmorgon bloggen! Nu sitter jag på bussen på väg till Uppsala för att sen byta buss till Gränby C! Prao idag igen på Åhlens känns grymt bra. Är fett glad idag och sjukt glad över mina fina vänner som jag har. Älskar er!!
Har mina nya kläder på mig idag från Ginatricot också. jag har det svarta linnet, gröna tröjan sen har jag svarta jeans på mig och ett par skor som jag aldrig har använt förut.

Nu blir det musik på detta så kan min underbara dag börja! (: <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards