korreh

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av korreh - 2 februari 2013 12:07

Pratade med Mariell igår om hur kul det var förra året på skönhet och mode mässan och vi ska gå alla dagar den här gången och ha fett med pengar med oss så vi kan shoppa loss som FAN! Längtar redan!!! Mitt rosa nagellack från ORLY ni vet? köpte den där. Två rosa och en brun/lila färg. Mariell fick en rosa och jag en rosa plus den brun/lila färgen. Det var Mariells julklapp från mig. Hon fick också dricka, inträde, något smycke eller hår grej typ, ögonskuggor från något finare märke plus jag betalade bilresan. Haha det var julklappen från mig till Mariell. Elias hennes son, mitt gudbarn han ska få att jag betalar halva gungan han vill ha, en radiostyrd polisbil och sen en spider-man pistol typ. Och jag ska få en riktigt DYR, FIN och SNYGG julklapp men den får ni se när jag fått hem den. Mariell vet att jag älskar dyra och fina märken så hon köper då såklart det till mig. Eller aa det är från Elias. Så jävla underbara människor dom är! Sen har dom precis flyttat också så nu har jag ett eget rum där också, LOVE IT!!!

Tips:
träning är det senaste just nu ju. Man ska ha muskler nu och inte bara träna för att bli smal och det gillar jag! Jag tycker för mycket muskler är fult men typ Anna Anka exempel hon har ju fina muskler för dom är inte killmuskler direkt. Fast alla är ju olika därför ska vi vara nöjda med hur vi ser ut tycker jag. Vissa killar gillar kurvor, andra smala, vissa typ tjockisar och andra tjejer med muskler. Så ni tjejer som är osäkra över era kroppar var inte oroliga ni är fina som ni är! Men träna är alltid bra!


Tips till er som vill bli smalare-
Ta ett grönt år med ICA ett tips!


Nej nu ska jag kolla lite på tv sen ringa Mariell. Kram på er!

Josefin

Av korreh - 2 februari 2013 08:37

Hej bloggen! Pratade med min ena lärare igår i telefon och jag blev mindre orolig och jag förstod bättre det hon sa på telefon en vad rektorn sa på hela mötet? Ajaa på måndag kommer hon till min praktik så ska vi prata mera.

Igår var jag på krogen med Mariell min älskling! Hade det super kul! Träffade bland annat Danne från Gränby som jag inte träffat på skit länge. Sen så träffade jag Bingo, ni vet den där (kända) fotografen som fotar alla kändisar typ. Hade en grymt kul kväll i alla fall och jag mår super bra idag också. Klockan är bara 08.36 men ändå har jag duschat plus en massa mera. Ikväll blir det krogen igen- längtar!! (:

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards