korreh

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av korreh - 11 februari 2013 19:58

Nu har jag fikat plus pratat en massa massa haha som vanligt! Alla är kvar än men jag har stängt in mig i rummet ett tag för att snart börjar Top Model Sverige! Tänkte bara göra ett snabbt blogg inlägg för att visa min nya bok och mina nya nagellack som jag köpte på Åhlens idag! (:

Kram

//Josefin

Av korreh - 11 februari 2013 16:32

Nu är det sista veckan på Åhlens och idag har det gått super bra och jag fick stå i kassan helt själv plus svarat i telefonen själv och svarat på frågor vilket gick skit bra men var lite nervös som att det var första gången. Jag fick även sluta 10 minuter tidigare idag så nu sitter jag på express bussen hem. Idag fyller nämligen min mamma år så jag har köpt ett rosa och ett grönt nagellack till henne och mig som hon ska få. Jag har även köpt en tränings bok till mig själv eller ja det är min födelsedaga present som jag ska få av pappa när jag fyller 19år. Men idag är det mammas födelsedag så nu blir det fika kakor, tårta plus en massa annat när jag kommer hem. Haha försöker bli nyttig men som sagt det går inte så jätte bra. Men nu ska jag lyssna på musik till jag är hemma.

Kram

// Josefin


Ps: bild jag tog i morse.

TIPS: Grönt är färgen som gäller på naglar just nu!!

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards