korreh

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av korreh - 10 februari 2013 18:28

Imorgon fyller mamma år så idag var ida,Matte,Miranda,Lena,Stefan,Ragge,Niklas,Sandra,
Noah och Nelli här och grattade mamma idag istället. Vi har ätit taco soppa, fikat en massa så nu har jag väl gått upp typ 20 kg känns det som. Tårtan mamma hade gjort var från farmors recept och kaffekopparna var farmors gamla så det kändes nästan som att farmor var här idag tyckte mamma, Saknar dig farmor! Nu har jag gjort mig redo för att krypa ner i sängen för i morgon så är det ju prao igen så måste vara pigg tills dess. Så nu blir det kolla på tv och ta det lungt. Kanske läsa lite Sofis mode och I form också men vi får väl se, haha!

Föresen så har Noah lekt båt med mitt fotbad idag, plus han var så glad över att han hittade mina vulkaner som Noah säger men han menar mina pockaler från brottningen haha!

Nu blir det tv!! Kram på er

// Josefin

Av korreh - 10 februari 2013 09:03

Började morgonen med frukost tillsammans med mamma och pappa. Var länge sen vi åt frukost tillsammans men idag gjorde vi det, mys! Nu ligger jag i sängen och kollar på nyhetsmorgon grymt bra! Haha älskar seriöst nyhetsmorgon. Förensten så fick jag en ny laddare igår så nu kan jag ladda mobilen igen! Blev så jävla lack när jag inte kunde starta mobilen först men haha ajaa nu funkar den ju. Idag får vi besök för i morgon fyller mamma år fast några kommer redan idag. Men nu ska jag kolla på tv och typ sova. Hörs sen!

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards