korreh

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av korreh - 4 februari 2013 18:34

Om exakt två veckor börjar mitt nya liv! Ska försöka att gymma på morgonen några dagar i veckan (försöka)! Ska bli finare än någonsin tills sommaren, haha får se hur det kommer att gå... Vet exakt nu hur jag ska klara mig i från godis och andra onyttigheter! (alkohol hörs inte till onyttigheter) Denna sommaren ska bli bästa sommaren ever!! Ingenting kan förstöra mitt liv just nu. Jag har världens bästaste vänner, världens bästaste och sötaste gudbarn som jag älskar enormt mycket!! Och jag har Nassär (stavning) och Mia nu kan ingenting gå fel, hoppas jag!!

I fucking love my life! <3

(bilden stämmer in på mig)

Av korreh - 4 februari 2013 12:55

Godmorgon bloggen! Sitter på praoen och har lunch. (Lärarn) från skolan var nyss här. Vi pratade om vad rektorn sa/vad han menade. Vi pratade om en ny utbildning som kanske kommer nästa år som skulle passa in på mig. Men vi får väl se hur allting blir. Visade henne vad jag har fått gjort och sen så berättade dom hur det går för mig, vad jag kan göra bättre, hur jag tyckte det. Men nu ska ja dricka kaffe innan jag börjar så vi hörs sen.

Josefin

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards