korreh

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av korreh - 27 februari 2013 16:53

Hej bloggen! Idag är det Onsdag, men innan jag berättar om vad jag gjort idag så tänkte jag börja berätta om vad jag gjorde igår. Igår var vi på slottet på ett museium med skolan. Dom berättade en massa saker fast det jag blev mest intresserad av var all fin konst. Jag älskar konst speciellt tavlor, men mode är också en slags konst tycker jag svårt att förklara hur. En (konst-bild) målad på en vägg som jag blev väldigt intresserad av. Det var en flicka och en balong som flög i väg sen var det riktig taggtråd (eller något sådant) över. En sådan tavla skulle jag vilja haft i mitt rum!!! Efter vi varit där så gick Frida, Karin och jag på kina resturang innan vi drog tillbaka till skolan.

Idag började jag morgonen med att träna, träningen går framåt nu!! klockan 05.30 gick bussen från Våla, känner mig duktig. Efter det har jag varit på möte med skolan och träffat politiker eller något sådant och pratat om hur man kan göra skolan bättre. Sen idag hade jag gympa också och då körde vi boxning det gick ganska bra, kul att slå på saker haha! Nu har jag precis duschat och ska snart dra iväg hem till min kusin Elsa som fyller 15år idag, Grattis Elsa <3

Förutom detta så väntar jag på att mamma ska ringa från sjukhuset och berätta hur oprationen har gått. Såklart är jag lite orolig men jag tror det är för att mamma värkade lite orolig inför oprationen. Men jag tror nog att det kommer gå jätte bra för henne! Nu ska jag plugga engelska med pappa innan jag drar till Elsa.

Puss // Josefin

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards