korreh

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av korreh - 23 februari 2013 11:33

Tjuv startar min nyttighet i morse med nyttigare yoghurt, special K och ägg!! Hoppas detta kommer bli bra nu! Jag har ju berättat om att jag ska börja träna och äta nyttigare så nu måste jag ju hålla det jag sagt. :)
Känns bra att man berättar det såhär för då kanske det är lättare att hålla det man sagt. Ska försöka komma med mera nyttighets tips som är bra och sådära så kan ju ni hänga på och bli nyttigare om ni vill. Men just nu har jag April som mål att bli lite smalare till. Ska ju med Mariell på Top model Sverige Event som VIP, längtar!! Det ska bli grymt kul. :)


PS: bröder var skit gott!! Trodde det skulle vara äckligt men det vare inte!!

Nu ska jag läsa Solo tidning som jag köpte idag och bara chilla med livet.

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards