korreh

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av korreh - 12 februari 2013 16:14

Ätit en semla nu och gott var det men onyttig var det också. Jag är alltid onyttig... Men vecka 9 hoppas jag att det blir ändrig på det. Det är svårt att vara nyttig när alla är onyttiga... Men jag ska försöka att börja bli nyttigare och träna mera vecka 9. Haha mera vist var jag rolig? Jag tränar ju lixom aldrig. (:

Av korreh - 12 februari 2013 13:54

Mått illa hela morgonen och seriöst trott att jag skulle spy!! men jag har druckit en massa vatten och känner mig bättre nu! Jag har även läst lite ur min nya tränings bok och jag älskar den! Lätt en av mina bästa böcker! Jag läser aldrig böcker förutom Skönhets bibeln, den här och ja sådana böcker är roliga och passar mig bra. Nu har jag gjort lite hemmagjord oboy jag ska försöka få i mig plus har ätit frukt för att få i mig en massa vitaminer. Hoppas jag mår helt bra snart. Bättre är bra men inte helt bra!

Nu blir det tv och fortsätta att ta det lugt...

//Josefin

Av korreh - 12 februari 2013 09:23

Ingenting funkar idag... Jag är små sjuk, knappt kunnat sovit inatt, mådde illa i morse när jag vaknade och igår kväll... Tror jag druckit för mycket kaffe eller något... Skulle göra min nyttiga och goda smothie i morse men då hittar jag inte visp saken så då var det bara att slänga skiten... Nu äter jag macka istället och kollar på tv. Hoppas jah mår bättre så jag kan praoa i morgon.... Nu blir det tv och äta macka. Plus har ju en ny bok så även om jag måste ligga hela dagen i sängen så finns det ju något att göra.

Hörs senare!
Kram

// Josefin

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards