korreh

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av korreh - 3 februari 2013 18:17

Kände mig ju duktig idag men var vist mer sliten än vad jag trodde så sov lite på dagen. Men nu gör mamma mat det blir typ som tacos men med kyckling. Innan dess äter jag lite advokado blandat med crem fraiche med smörgåskex till det. Ikväll blir det bara att ta det lungt för orkar ingenting annat.


Josefin

Av korreh - 3 februari 2013 14:07

Började morgonen med en dusch, ansiktsskrubb och ansiktsmask. Har även tvättat över 3 maskiner med tvätt och flera ska det bli plus gjort en massa mera. Kändes så skönt när jag vaknade i morse och himelen var/är helt blå. Vakna till fint väder är lycka!

Mina fina strumpor på bild som jag fick av mamma, haha dom är så sköna! (:

Av korreh - 3 februari 2013 12:24

Förut älskade jag inte mitt liv, sen började allt bli bra och jag älskade mitt liv, sen mötet med rektorn som alla hade och jag blev deprimerad igen, sen ett samtal från min lärare plus en underbar helg och jag älskar mitt liv igen. Alla har nog så i livet att ibland är de bra och ibland dåligt. Vissa mindre en mig andra mera men vi ska nog ändå försöka vara lyckliga och göra det bästa även när det är dåligt. De dåliga i livet som man varit med om och allt bra är det som har format en till den människan man är. Jag älskar mitt liv nu och jag ska göra allt för att må bra och för att få mina vänner att må bra.

Började morgonen med mackor som mamma hade bakat och kollade på tv. Det var från mode veckan som dom visade, haha blir alltid glad när jag kollar på sådant. Plus att solen lyser vilket gör mig ännu gladare! Vi måste lära oss att uppskatta livet mera! (:

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards