korreh

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av korreh - 7 februari 2013 18:49

Kom hem tog en dusch sen en fika med pappa. Pappa hade köpt hem semlor så det blev semla plus kaffe till det. Bäst att passa på nu för vecka 9 börjar mitt nya liv! LÄNGTAR!!!
Nu håller jag på och gör ansiktsmask och har precis beddat rent sängen, helt själv!! Så jävla grym jag är!! (:
Efter jag tvättat bort ansiktsmasken så ska jag lägga mig i sängen och läsa Sofis mode, Älskar <3

PS: Saknar mina sötnosar Mariell och Elias <3<3


Av korreh - 7 februari 2013 16:45

Efter en dag med praktik och stan med Frida så sitter jag nu på bussen hem och ska lyssna lite på musik. När jag kommer hem ska jag ringa min älskade Mariell och kolla om vi ska ses i morgon eller inte. Saknar henne och Elias mitt gudbarn som fan! Vad som händer ikväll är att jag ska ta det lungt för är grymt trött...

Ajaa nu blir det musik! (:

Av korreh - 7 februari 2013 07:45

Snö snö snö... Jag börjar bli trött på snön nu... Men jag gillar snö så kvar på marken vist men snöa? NEJ! Plattade håret idag vilket var vist onödigt, hela min väska är blöt, kan det bli värre? Ja bussen var sen... Jag stressade satan idag också! Haha jag är ju som jag är så bytte kläder två gånger vilket är onödigt jag vet. Men nu sitter jag på bussen i alla fall!!

Av korreh - 7 februari 2013 07:45

Snö snö snö... Jag börjar bli trött på snön nu... Men jag gillar snö så kvar på marken vist men snöa? NEJ! Plattade håret idag vilket var vist onödigt, hela min väska är blöt, kan det bli värre? Ja bussen var sen... Jag stressade satan idag också! Haha jag är ju som jag är så bytte kläder två gånger vilket är onödigt jag vet. Men nu sitter jag på bussen i alla fall!!

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards