korreh

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av korreh - 8 februari 2013 17:35

Kollade igenom mina bilder och hittade en bild på mig och Kapten Röd! Haha fyfan vad jag saknar sommaren! Så jävla kul, jag och krull gick in och tog en cider var fast Mikkan krulls lilla syster kom inte in för hon var för liten så hon fick vänta utanför. HAHAHA!!! Men fett mysigt vi hade det. Shopping, piknik plus en massa mer ååh dom två brudarna har jag haft underbart kul med! <3

Av korreh - 8 februari 2013 17:15

Sitter äntligen på bussen hem. Köpte lite fina kläder till födelsedags barnet som hon ska få. Eller aa hon är ju vuxen men alla är väl typ som barn inerst inne haha! Ska dit nu och fira henne så blir nog där hela kvällen. Fik även bullar idag på praoen som en hade bakat, grymt goda! Nu ska jag lyssna på musik så vi hörs kanske senare eller i morgon.

// Josefin

Av korreh - 8 februari 2013 08:44

Sitter på bussen på väg till praoen, nästa vecka är sista veckan för sen blir det lov och efter lovet då är friden slut i skolan för då är jag tillbaka!

Ikväll då blir det att gratta en fin vän som fyller typ 45 år tror jag? haha bra koll! nej.. Men jag ska gratta henne så det blir att dra dit ikväll sen hoppas jag på att få träffa mitt söta gudbarn och hans fina mamma snart också. Stor saknad...

Men nu är det fredag så efter denna dagen blir det helt, love it!

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards