korreh

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av korreh - 22 februari 2013 16:57

Jag och pappa hade super mysigt på Solrosen! Vi kollade runt och jag hittade jätte fina tavlor men pallade inte köpa något för jag viste inte vart jag skulle ha dom. Men vi fikade räckmacka i alla fall, gott!! Sen har jag även köpt biljetter två stycken till Top model Sverige Event eller vad det heter. Köpte VIP biljetter dit idag. LÄNGTAR!!! Ska bli så super kul!!! Sen har jag nu ätit vofflor tillsammans med mamma och nu ska jag snart dricka kaffe och läsa Sofis mode.

Älskar mitt liv så jävla mycket ibland :)

Av korreh - 22 februari 2013 09:54

Hej där! Hoppas det är bra med er för med mig är det super bra! Kan ju börja med att säga att jag älskar mitt nya Depend nagellack. Det är barbie rosa färg, Love it!!! Just nu kollar jag på "våra värsta år" och fixar mig lite för snart ska jag och pappa åka till Solrosen och fika tillsammans. Solrosen är ett ställe man kan fika på och köpa begagnade saker som lampor,kläder,glas och en massa annat! Jag och pappa gör typ aldrig någonting tillsammans så detta ska bli super mysigt! Vi ska även träffa en vän till mig som jobbar där, längtar!!!

Bilden tog jag nyss ;)

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards