korreh

Alla inlägg under november 2012

Av korreh - 25 november 2012 15:33

Bilen hem nu är så jävla förbannad för
Jompa får för sig att han och Sverker ska äta i Uppsala och dom kan inte ens ta drive in på donken eller någonting sådant så nu måste
vi vänta i bilen på dom sen också...


Men små glad i alla fall för köpt massa
hårprodukter, mineral puder åt mig, jag köpte ögonskugga åt Mariell, jag har köpt smycken åt mig, och jag köpte någonting man har i håret åt Mariell, jag köpte nagellack åt mig och Mariell. Tyvärr var jag för snål för att köpa den nyaste färgerna av dom där nagellacken för att ett jävla nagellack kostade 195kr av dom jag ville ha! Jag hitta även jätte fina chanel och LV väskor och jag provade även att göra en lila och rosa slinga i håret, blev super fint!

Sen var jag snäll nog att betala entrede åt Mariell också! :) Haft en super kul dag i alla fall med shopping, mode visning, chapagne och träffat massa roliga och underbara människor! <3

Av korreh - 25 november 2012 14:37

Lite snabbt inlägg nu skriver mera senare! Sätt Fokis mode visning och små pratade med henne efter hon frågade vilka kläder jag gillade mest och det är den där andra modellen som står bredvid mig på andra sidan. Foki var verkligen jätte söt och snäll tjej och hennes mode visning var jätte bra men kort. Men jag hade i alla fall kul förutom att vi missade Ida Sjöstedt och Lars Wallins visning. Men förutom
detta så har jag haft en super bra dag och även blivit fotad av modette lite grann. Nu väntar jag och Mariell på att Sverker och Jonathan ska hämta oss för vi har köpt en massa och Mariell fick även julklapp av mig idag som vi köpte här.


Ps ser tjockare ut än vad jag är på bilderna men vad fan ;)

Av korreh - 24 november 2012 19:49

Jag blir så jävla trött på dom där människorna som har bestämt att vi ska leva på tusen- 50kr i månaden! Man får välja mellan kläder eller att göra någonting kul en gång i månaden! Student kryssningar och sådant är bara att glömma om man inte har föräldrar som betalar det åt en! Jag ska på skönhet och mode mässa i morgon och jag har insätt att jag behöver mera pengar i månaden. Jag har bara lust att spotta på dom människorna som bestämt att vi ska få så lite pengar i månaden! 400kr bensin, tusen kr till mat och att handla för och om man behöver betala extra för någonting, 380kr inträde för mig och Mariell och ja det där var en dag...

Jag älskar skönhet och mode jag kan läsa om allt sådant hur mycket som helst utan att tröttna och den här mässan är så sjukt jävla viktig för mig så jag gör vad som helst för att få gå på den. Mode och skönhets mässan i Kista i morgon och jag och Mariell SKA dit!

Tack min älskade storebror som kunde köra oss!!

PS; vist har Jockiboi blivit sjukt jävla snygg?!! <3

Av korreh - 24 november 2012 14:25

Mys dag med Hannis och Dexter! Vi har ätit tacos precis och nu myser vi framför tv sen så har vi även köpt chips och dipp som vi ska tjocka i oss ikväll. Fett sliten sen igår så idag blir det en chill dag för i morgon är det dags för mässa med min bästa vän Mariell! <3

Mariell la upp en lite fin bild från igår haha ska försöka ladda upp den bilden på mig så ni får se lite mer från igår.

Av korreh - 24 november 2012 02:54

Haft en super kväll på Red room med Mariell, Kyle, Martin, Matte och Freddy <3

Sitter på bussen hem nu!

Med dessa bilder säger jag snart godnatt och tack för kvällen <3

Av korreh - 23 november 2012 17:17

Sitter på bussen på väg till Heby ska äta pizza med Kim sen träffa
Mariell min bby så blir det krogen!!

Gjort tryck idag!

Av korreh - 22 november 2012 16:38

Sitter på bussen på väg hem från skolan är så jävla trött och har skit ont i huvet men men bara att ta nya tag för snart är det helg.
Jag har .... idag och kommit fett långt!! Har även gjort tryck till ett UF företag idag och dom blev super nöjda.

Nu ska jag hem och plugga, dricka kaffe och välja ut kläder till Fredag och Söndag för i fall om jag kanske behöver köpa någonting nytt. <3

Av korreh - 21 november 2012 17:50

Varit så sjukt grinig för att jag har haft panik över helgen... Men då kommer min bästaste vän i världen och ba gör mig jätte GLAD!!    Mariell, jag plus några till drar på mässa på söndag!!! Blir typ krogen/dansa på fredag sen lördag blir det mys dag med Hanna och vara hundvakt åt Dexter sen på söndag blir det mässa!! Så jävla glad jag är! Kan knappt beskriva känslan av lycka!  


Då tänker ni förmodligen vadå för jävla mässa? Ja men örrö ni det får ni allt se på Söndag!!     


Älskar dig Mariell!  




Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards