korreh

Alla inlägg under december 2012

Av korreh - 20 december 2012 23:26

Fett duktig jag varit idag!! Städat hela rummet sen gick jag och Dexter fram
och mötte Tor. Sen gick vi vidare hem till mantha och hälsade på. Nu glor vi på tv och sen får vi se vad kvällen bjuder på. Godnatt era sötisar Puss <3

Av korreh - 20 december 2012 09:10

Första dagen på lovet och jag vaknar för tidigt!!! Tänkte sova ut idag så jag låg och blundade hur länge som helst, efter ett tag kollar jag på klockan, 04.13 orkar inte!! varför ska jag vakna så tidigt för? Kommer säkert somna tidigt ikväll...

Förutom detta så har morgonen börjar bra. Pratade i telefon med min storebror Jonathan som snart kommer hem till Sverige. Han flyger hem i morgon tror jag. Saknar han nu... Han skulle igentligen till Thailand över ju men nu kommer han hemma till oss istället vilket jag älskar!!! Förutom detta så ska jag försöka städa och tvätta idag för en gångs skull... Inte gjort det på skit längre! Sen kanske jag får besök idag också, trevligt!! (:

Nu blir det glo på tv och försöka att sova lite. Puss <3

Av korreh - 19 december 2012 18:44

Idag fick jag LOOOV!!! Så jävla skönt!!

Förutom det så har jag shoppat med Bea idag igen. Köpte en ny kavaj och ögonbryns penna sen så träffade även vi Tor. Var länge sedan jag träffade han så det var super kul! (:

Nu blir det kaffe och glo på tv. Puss

Av korreh - 18 december 2012 21:47

Bättre bild på klänningen..

Men haha den andra bilden efter detta säger jag bara, hoppas 2013 blir bättre... PINSAMT!!!!

Av korreh - 18 december 2012 21:44

Bättre bild på klänningen..

Men haha den andra bilden efter detta säger jag bara, hoppas 2013 blir bättre... PINSAMT!!!!

Av korreh - 18 december 2012 20:38

Idag efter skolan åkte jag och Bea och shoppade! senare mötte jag upp Mariell och Fredde så shoppade vi också lite. Jag köpte julklapp till Theo min kusin, Hannis min storebrors flickvänn, nyårs klänning och runda guld örhängen till mig själv också. Förutom detta så har jag haft damp hela dagen på vissa människor som tar med en jävla fjortis till skolan, spyr!
Gör inte om det igen!!!

Behöver lov nu känner jag....

Men nu har jag precis kommit hem efter jag har gått 5 kilometer med min kusin Elsa! Men som lovat till dig Mariell så ska jag lägga upp bild på min nya klänning! <3

Kanske inte bästaste bilderna men dom får duga!

Av korreh - 17 december 2012 20:34

Idag har jag först varit i skolan och vi kollade på Sunes Jul sen gjorde jag klar min ... så jag är super stolt över det!! (:

Sen direkt när jag kom hem åkte jag till min mosters man Stefan som fyller år idag, så har tjockat i mig massa gott! Sen nu när jag här hemma så har jag precis duschat och haft i olja i håret så det luktar super gott, älskar min nya hårolja!! Nu blir det läsa Solo, kolla tv och sen sova! Ska även försöka fixa ett video inlägg snart, sist jag gjorde det så vägrade den laddas upp... men men jag ska försöka fixa det som sagt.

Puss på er mina älsklingar! Här ser ni en bild på min hårolja och nagellacket som Engla målade på mig igår med!

Av korreh - 16 december 2012 21:31

Hej bloggen!! Engla min granne har varit här så jag var gullig nog att ge henne lite saker för hyn, hon älskar sådant lika mycket som mig. Sen målade även hon mina naglar och det blev röd färg med glitter i, passar parfekt nu när det snart är jul!

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova för i morgon är det måndag igen.. Men på onsdag är det sista dagen sen får jag lov!! Puss på er mina läsare.<3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards