korreh

Alla inlägg under februari 2013

Av korreh - 21 februari 2013 20:06

Nu har jag kommit hem från Tärnsjö! Direkt när jag kom hem så tog jag en dusch, drack kaffe och myste med
Dexter. Nu ligger jag i säng i mitt rum och kollar på tv. Orkar inte blogga så mycket mera nu men vi höres! Puss

// Josefin

Av korreh - 21 februari 2013 16:35

Tja Tja bloggen! Idag har jag varit till Sala och hittade inte ett piss typ... Skulle köpa jeans för mina börjar bli sönder... Men hittade i alla fall födelsedags present till Mariell!! :)
Ska kolla efter något mer och sen till Hanna ska jag hitta någonting också. Sen var jag även till Heby och hälsade på Krull och Mikkans farmor så fikade vi en massa. Nu ligger jag här hemma hos Krull och Mikkan i deras soffa och har nyss ätit pizza och druckit oboy!
Nu ska jag kolla på tv med Mikkan.

Puss // Josefin

Av korreh - 20 februari 2013 17:27

Pratar med Mikkan om mina nästa piercingar, Träna träna träna, sen så piercing piercing piercing, love love love! Jag gillar piercingar beroende på vart man har dom. Dom får lixom inte synas för mycket tycker jag. Jag gillar även tatueringar men själv vill jag inte ha för synliga där heller. Antingen så ska dom inte synas för mycket eller så ska man ha hela armarna tycker jag.

Nu ska jag fortsätta leka med piercing tongen medan Mikkan är och handlar för sen så ska ja noppa hennes ögonbryn!

Puss// Josefin

Av korreh - 20 februari 2013 10:42

Denna morgon kan inte bli bättre! Top model på tv, jag har precis fått hem den nyaste Sofis mode!! Mina favorit tidningar är Solo och Sofis mode, älskar!!! Jag tycker tjejerna är jätte fina på bildena. Jag förstår inte hur en människa kan bli så fin på bilder.

Ajaa vi hörs senare för ska sova snart också tror jag, haha så sjukt trött! Puss

// Josefin

Av korreh - 20 februari 2013 02:16

Idag har jag varit i Heby en snabbis och fikat sen även ätit pizza sjukt gott!! Sen när ja var och badade med mamma och några till så simmade vi och det var fett mysigt. Det var ljus och musik överallt. Sen fikade vi där och en massa annat. Simmade en halv kilometer så är ganska så nöjd ändå. Nu kollar jag på "torkel i knipa" haha så jävla skön film!

Men vi hörs imorgon puss

// Josefin

Av korreh - 19 februari 2013 22:03

Hej bloggen! Simmat med mamma idag ja. Typ en halv kilometer plus bubblat på det. Nu är jag i Västerås på Donken. Men hörs sen örrö ni!

Puss // Josefin

Av korreh - 18 februari 2013 16:44

Idag har Theo kusin varit här! Vi har kollat på tv hela dagen typ. Själv har jag ätit fett mkt onyttigt idag exempel så trööök jag i mig ett helt kakpaket själv haha! Sen har vi ätit vårrullar, ris och någon god och små stark sås till. Förutom detta så har jag gjort ansikts skrubb och ansiktsmask idag. Tänkte visa en bild på min aloe vera tvål jag tvättar ansiktet med varje dag, skrubben jag använder och ansiktsmasken. Om ni har finnar så kan ja ju bara nämna att den här tvålen gjorde mitt ansikte finare!

PS även ätit glass och nu bakar mamma massa goda bullar! :)

Av korreh - 17 februari 2013 14:05

Det som är bra när man är sliten är att man kan ligga i sängen och kolla på Grease 2 och äta frukost! Idag ska jag sova bort hela dagen. Har man lov så har man då får man sova bort dagen om man vill faktiskt!! (:

// Josefin

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards