korreh

Alla inlägg under februari 2013

Av korreh - 17 februari 2013 11:35

Nu sitter jag på bussen hem! Blev krogen igår. Möte upp en gamal vän runt 2-3 så drog vi till baren baren sen mötte vi upp några till så blev det Red room sen efter det så blev det Terassen. Känns grymt skönt att man sitter på bussen hem nu i alla fall. Ska ta en dusch, göra oboy och rosta macka när jag kommer hem sen blir det nog sängen hela dagen! :)

// Josefin

Av korreh - 16 februari 2013 08:30

Lördag idag! Kollar på nyhetsmorgon och jag har tänt ljus plus gjort hemmagjord oboy! Kan den här morgonen börja bättre? Jo ja om jag inte hade haft ont i huvet så hade det såklart varit bättre men man får göra det bästa av det! Älskar den här morgonen annars! <3

Av korreh - 16 februari 2013 07:04

LOOOV! Känns grymt bra förutom att jag har ont i huvet och vaknade före 4 i morse... Men men ikväll kanske jag ska ut med mina fina vän Helena om jag mår bättre sen vill säga... Hoppas! Igår var sista dagen på praoen så fick lite fint för att jag hade varit duktig, Tack <3

Nu ska jag väl kolla på tv eller något då för jag kan verkligen inte somna om!!! Puss

// Josefin

Av korreh - 15 februari 2013 08:31

Sista dagen på praoen idag!
Igår och i morse gjorde jag kladdkaksmuffins som jag ska bjuda på haha ibland är jag ju bra snäll!
Efter den här dagen är det äntligen lov!!! Så jävla skönt det ska bli! Men nu ska jag lyssna på musik så kanske hörs sen. Puss

// Josefin

Av korreh - 14 februari 2013 20:38

Godnatt bloggen! Nu ska jag försöka sova så jag är pigg till min sista dag på praktiken i morgon. Haha ni ska se alla mina skor efter detta helt repiga... Inte bra men men så är det när man ska jobba. Får ju också bara använda enfärgat om ni undrar varför jag typ alltid har lika kläder i olika färger på
mig. Stickad tröja och jeans är mitt nya just nu men efter i morgon börjar mitt lov så då kan jag ha vanliga kläder på mig! LOVE!

Godnatt bloggen!

// Josefin

Av korreh - 14 februari 2013 17:25

Hej hej bloggen! Alla <3 -dag idag! Fattar inte varför det finns en dag man ska tänka mer eller vara snällare en vanligt för? Man ska väl vara så jämt? Jämt alla hjärtans dag alltså ;) Ajaa nu bakar jag i alla fall kladdkakasmuffins som jag ska ha med mig i morgon till jobbet och bjuda på för i morgon är min sista dag. Jag är bra snäll ja!

Fick även gele hjärtan av pappa som jag ska äta nu men annars gillar jag faktiskt inte alla hjärtansdag.

Puss på er!

// Josefin

Av korreh - 14 februari 2013 07:34

Rektorn ringde mig igår kväll så japp jag slipper göra testet! Nu får jag välja helt själv om jag vill göra det eller inte vilket känns jävligt bra! Målade naglarna igår föresten så nu ser mina naglar ut som skalbaggar haha! Men men nu är det Torsdag och imorgon är min sista dag på praktiken kan inte förstå att det har gått så fort!! Ajaa snart lov sen skolan igen känns helt okej. Nu ska jag lyssna på musik och ta det lugt medans jag kan för idag är det leveranser som kommer så kommer finnas en massa att göra på praoen!

Puss
// Josefin

Av korreh - 13 februari 2013 16:33

Det kan ju inte bara vara jag som tänker (vilket ego...) När någon knäpper kort på bussen på sig själv? Sen gör man samma sak haha vi människor är bra roliga vi. Men att vara ego är ju bra ibland! Så nästa gång någon säger egoist! Då säger man jo men vist :) Nej men vet ni vad nu har jag berättat lite om mina tankar så nu ska jag berätta vad jag gjort idag innan jag lyssnar på musik. Nu sitter jag på bussen på väg hem. Idag har bara stått i kassan, Hängt ut lite lite kläder, fixat med skylltar, fixat två egna bord så jag känner mig super nöjd med den här dagen! Sen har vi gått igenom hur man gör med skylltdockorna. Tråkigt nog har jag inte fått klätt på någon själv men bara att få veta lite mer om det känns bra!

Tror även jag håller på att bli sjuk för hade ont i huvet idag och var små varm på pannan så fick ta en alvedon eller vad det var från en på jobbet idag. Hem och vila nu så man mår bättre imorgon!

Gör något ett inlägg senare igen. Puss


//Josefin

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards