korreh

Alla inlägg under januari 2013

Av korreh - 28 januari 2013 19:49

Hej blogg människor! Var hos min älskade mormor direkt när jag kom till Våla. Var super kul att träffa henne. Jag träffar tyvärr inte min mormor så ofta men trevligt var det. Vi fika, pratade om mötet/möterna med tjänstemannen på kommunen i Uppsala och vi kollade på tv. Nu ligger jag i sängen har nyss duschat och kollar på tv medans jag väntar på att Top model Sverige ska börja! LÄNGTAR!!! Men jag funderar på om jag kanske ska göra hemmagjord oboy? Det är ju grymt gott!! Yepp så blir det nu ska jag göra varm oboy så hörs vi senare.

Kram på er!

Josefin

(Bild på mig och Foki från förra årets skönhet och mode mässan i stockholm)

Av korreh - 28 januari 2013 16:58

Idag på praoen har jag gjort grymt mycket! Mer än vad jag brukar hinna i vanliga fall. Fick även pröva lite kassa idag, kul som F*N! Sen kom även mitt gudbarn dit för att säga hej. Haha sötnosen hade tjatat på mig hela dagen men sen när han väl får träffa mig är han så trött så han knappt orkar hålla ögonen öppna. Men en liten puss och kram fick man i alla fall.

Nu sitter jag på bussen hem. När jag kommer hem så drar jag nog direkt hem till mormor som fyllde år igår för att säga grattis idag istället!

Nu blir det att prata med Niklas kusin som sitter här på bussen också. Kram!

Av korreh - 28 januari 2013 08:47

Godmorgon bloggen!

Igår kväll kollade jag på tv och gjorde ansiktsmask. Min ansiktsmask är så jävla bra, älskar den!! Men jag är dålig på att använda den så det måste jag bli bättre på.

Nu sitter ja på bussen på väg till Uppsala sen vidare till Åhlens! Går riktigt bra på Åhlens faktiskt tycker jag. Känner mig alltid så glad där. Man slipper i alla fall sitta still plus man kan lyssna på musik hela dagarna. Fast är ofta trött när jag är där för att det är alltid mycket att göra, fast då går ju tiden snabbt i alla fall så det är ju bra ändå.

Dagens-
Mörkblå tröja- Lager 157
Jeans- svarta Ginatricot
Skor- svarta
Naglar- rosa
Plattat uppsatt hår!

Av korreh - 28 januari 2013 08:46

Godmorgon bloggen!

Igår kväll kollade jag på tv och gjorde ansiktsmask. Min ansiktsmask är så jävla bra, älskar den!! Men jag är dålig på att använda den så det måste jag bli bättre på.

Nu sitter ja på bussen på väg till Uppsala sen vidare till Åhlens! Går riktigt bra på Åhlens faktiskt tycker jag. Känner mig alltid så glad där. Man slipper i alla fall sitta still plus man kan lyssna på musik hela dagarna. Fast är ofta trött när jag är där för att det är alltid mycket att göra, fast då går ju tiden snabbt i alla fall så det är ju bra ändå.

Dagens-
Mörkblå tröja- Lager 157
Jeans- svarta Ginatricot
Skor- svarta
Naglar- rosa
Plattat uppsatt hår!

Av korreh - 27 januari 2013 10:20

Ligger i sängen med täcke, filt, kaffe och kollar på Pelle Svanslös! Länge sen man såg den filmen fast den är grymt bra!

Föresten så kan jag ju bara berätta att det käns grymt bra med mitt rosa nackellack på tånaglarna och på naglarna. Det behövs nu när det är sådant tråkigt väder. Passar ju bra med rosa nu till våren.

Det var allt för just nu kram på er!

Josefin ;)

Av korreh - 26 januari 2013 22:39

Jag ska aldrig mera säga sanningen till någon som inte har förmågan att förstå...

därför lärde jag lämna dig och gå...

Säger godnatt i en tröja jag kanske inte borde använda fast jag gör det ändå... Fel val av mig...

Av korreh - 26 januari 2013 13:33

Nu har jag fixat fötterna fina, men snart är dom ännu finare efter jag har smörjt in dom. Just nu äter jag äpple och kollar på Date med mig. Snart är det väl dags att göra ansiktsskrubb och ansiktsmask om jag orkar vill säga. Ikväll/idag så ska jag, mamma och pappa äta god mat!! Så nu längtar efter det riktigt mycket!

Skriv till mig om det är något speciellt
ni vill att jag skriver mera om eller om ni vill läsa om något speciellt eller om ni vill ha tips på någonting. (:

Av korreh - 26 januari 2013 10:40

Har precis ätit frulle och nu kollar jag på nyhetsmorgon. Och som ni nog har märkt så kollar jag ofta på det, för det är faktiskt bra! Ska läsa sofis mode senare idag, göra ansiktsskrubb och ansiktsmask plus fixa fötterna och måla tånaglarna. Tänkte köra på denna rosa färg som jag har på mina naglar. Nagellacket är som sagt från märket ORLY, håller bra och bra pensel att måla med plus att den torkar ganska så fort också. Den rosa färgen som dom har på detta nagellack är väldigt svårt att hitta på andra märken. Den är typ tuggumi rosa skulle jag nog säga. Älskar färgen!! (:

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards